OuR BIG dAY

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, January 2, 2013

Malam Pertama...

Mesti korang tengah fikir apalah Icka ni, cerita sensored pon nak cite kat sine ke?huhuhu... Jgn dulu buat kesimpulan tau..


This is my first night without my husband by my side... LONG DISTANCE MARRIAGE for sure..

After 1 month sharing almost everything together, tonight we are apart from each other....

Dia berkorban untuk mencari rezeki dan mendidik anak bangsa nun jauh di sana..Huhuhu...

Icka nangis, serius sedihh...lainnya rasa bila berjauhan dari suami untuk pertama kalinya setelah sebulan sentiasa bersama..

Semoga Allah melindungi dan merahmatinya sentiasa..amin...

Ya Allah, berikanlah aku kekuatan untuk menempuh hari2 yang mendatang..amin..

Semoga cinta kami sentiasa bersemi walau berjauhan begini, sehingga sampai syurga..amin..

10 comments:

  1. olololo...sedey ye dear..
    xper la...kadang2 bile jauh ni..
    lagi merapatkan hubungan..tapi yang paling penting..
    kene banyak sabar,,n percaye...smoge sme baik2 saje ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. In sya Allah... Hujung minggu ni dia balik lagi, tapi untuk menunngu sehari rasa macam setahun..huhuhu...so how's your life after married?best kan?hehehe

      Delete
  2. alaa..sedih nye bile jauh dgn suami ni..huuuuu...be strong ye icka..:))

    btw, tajuk gile gempak:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe..sengaja nak buat gempak sikit..kan dah lama menghilang, ni nak kasi gempaklah nih..heheheheh...tq dear..

      Delete
  3. hehe.mmg fikir Laen da muLE2 td.hehehe

    xpe dear..dok jauh2 bg rindu sket.. jgn sedih2 =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheheh...sengaja nak buat org fikir lain..heheh..tq dear..

      Delete
  4. LDR menguji kesabaran. kuat ok dear!

    ReplyDelete
  5. alahaiiii... sedihnya icka. nana dpt rasakan apa yang icka rasa. sabar ye sayang. semoga semuanya selamat dan dipermudahkan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. In sya Allah Nana..icka sabar...and icka tak sabar, hari ini dia balik..heeee

      Delete